احد ایسفندیار اوغلو

احد ایسفندیار اوغلو

بیر بالاجا یازیچی لوطفن و لوطفن سوزلردن دیرله ننلر سوزلرین قایناقی کیمنندیری یازسینلار.یاشاییش دونیادا اینسانیندیر
احد ایسفندیار اوغلو

احد ایسفندیار اوغلو

بیر بالاجا یازیچی لوطفن و لوطفن سوزلردن دیرله ننلر سوزلرین قایناقی کیمنندیری یازسینلار.یاشاییش دونیادا اینسانیندیر

سن سیز ... نینیرم

سن سیز من دونیانی نینیرم

قیزیلی ،گوموشی ،میسی نینیرم

سنینله دونیانی ایسدییرم

قیزیلی ،حورینی ،دورری پیسلییرم

سن سیز من چیچگی نینیرم

شمعی ،گولی ،کپنگی نینیرم

سنینله چیچگی ایسدییرم

گوله ،باهارا رسونبوله ،نیسگیل ایلییرم

سن سیز من یاغیشی نینیرم

گوزی ،گورماقی ،گوروشی نینیرم

سنینله باخیشی ایسدییرم

دیزیم اوسده کورپه تک بسلییرم

سن سیز من گولوشی نینیرم

غونچنی ،فیندیقی ،آلمانی نینیرم

سنینله اوپباقی ایسدییرم

دوداغیندا گول تک بیتماقی نیسگیل ایلییرم

سن سیز من قولاقی نینیرم

سوزی ،بوغازی ،دیلی نینیرم

سنینله اشیدماقی ایسدییرم

دیلینله منی سسلماقی گوزدییرم

سن سیز من جننتی نینیرم

فیریشتنی ،حورینی ،ملیی نینیرم

سنینله گوزللوقی ایسدییرم

گوزل اوزووی گورماقا نیسگیل ایلییرم

سن سیز من شلالنی نینیرم

چمی ،دومانی ،حسرتی نینیرم

سنینله آخماقی ایسدییرم

گمی تک دنیزه باتماقی ایسدییرم

سن سیز من کونولی نینیرم

قان اورگی ،قانچیل کونولی نینیرم

سنینله چالماقی ایسدییرم

سن گلمز اولدونی چالماق ایسدییرم

سن سیز من قلمی نینیرم

یازماقی ،پوزماقی ،گورماقی نینیرم

سنینله یازماقی ایسدییرم

شهریارین سوزلرین اشیدماق ایسدییرم

سن سیز من دیلی نینیرم

سوسماقی ،چالماقی ،ساشماقی نینیرم

سنینله چیغیرماقی ایسدییرم

دیلینن آدیمی سسلماقی ایسدییرم

سن سیز من تاری نینیرم

قاوالی ،بالابانی ،عاشیقی نینیرم

سنینله آلتی سگگیزی ایسدییرم

طوووس رقصین اینجه بلدن ایسدییرم

سن سیز من قاری نینیرم

شاخدانی ،کولگی ،قیشی نینیرم

سنینله باهاری ایسدییرم

گوللر ایچره یارینان دولانماقی ایسدییرم

سن سیز من یولی نینیرم

ینیشی ،یوققوشی ،قلبینی نینیرم

سنینله گتماقی ایسدییرم

یوللاردا آت کیمی چابباقی ایسدییرم

سن سیز من داغی نینیرم

درنی ،تپه نی ،قایانی نینیرم

سنینله اوجیه چیخماقی ایسدییرم

داغ باشیندا دورماقی نیسگیل ایلییرم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد